hirdetés
hirdetés
konferencia

Kreatív Craft Award 2018

2018. 10. 31. 23:58

A verseny célja a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni.
Nevezési határidő: október 31.

konferencia

FinTechRadar 3.0 konferencia

2018. 11. 13. 09:00

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

konferencia

Nagy Employer Branding Nap

2018. 11. 15. 09:00

2018. november 15.
Az Employer Branding alapszabályai konferencia  

konferencia

Nagy Kreatív Nap 2018

2018. 11. 27. 09:00

A Nagy Kreatív Napon megismerheted az aktuális piaci trendeket, találkozhatsz hazai és nemzetközi best practice-ekkel. Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. Save the date: 11.27.

konferencia

HR & Pszichológia konferencia

2018. 11. 29. 10:04

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

konferencia

Média 2019 konferencia

2018. 12. 04. 16:19

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

konferencia

Eredményes toborzási kampányok a LinkedIN-en

2018. 10. 16. 08:30

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

konferencia

Prizma Kreatív PR Díj 2018

2018. 10. 12. 23:59

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Meghosszabbított nevezési határidő: október 12.

konferencia

Lollipop 2018

2018. 10. 12. 23:59

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

konferencia

Coachingeszköztár-bővítő workshop

2018. 10. 11. 09:00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

konferencia

HRKOMM Award 2018

2018. 10. 09. 19:00

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán!

Díjátadó: október 9., 19.00

verseny

Mentes-M verseny 2018

2018. 10. 03. 18:00

Mentes-M Díj
Díjátadó: október 3., 18.00,  Corner Rendezvényterem

konferencia

Gyógykomm - Future Pharma

2018. 10. 02. 09:30

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma
Időpont: október 2. (09.30 - 16.00)

konferencia

HR Service Design

2018. 09. 28. 09:30

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét!
Időpont: szeptember 28.

konferencia

Kékgalléros HR kihívások 2.0

2018. 09. 20. 09:00

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Konferencia szeptember 20-án.

konferencia

Étrend-kiegészítők

2018. 09. 18. 09:00

Álhírek, forráskritika, önszabályozás és notifikáció. Jogszabályok és ellenőrzési tapasztalatok. Együtt gondolkodnak a gyártók, a nagykereskedők a hatóságok és az önszabályozást minden patikára kiterjeszteni szándékozó Magyar Gyógyszerészi Kamara.

hirdetés
hirdetés

PR-cikk

Miért vágyik a gyógyszerész szakma valós adatokra?

A modern gyógyszereknek a piacvezető státusz eléréséhez képesnek kell lenniük arra, hogy nagyrészt helyettesítsék a rendelkezésre álló kezeléseket a jobb hatékonyságuk, biztonságosságuk vagy kényelmük miatt. (x)

 

Hogyan játssza ki a Borrelia az immunrendszert? Miért kezelik félre a legtöbb Lyme-kóros beteget? És mi a baj a patikákban kapható kullancstesztekkel? A Dívány cikke.

A mintákból leggyakrabban az antidepresszáns és epilepszia ellenes hatóanyagokat mutattuk ki – mondta a Sonline-nak Pirger Zsolt, a Balatoni Limnológiai Intézet csoportvezetője.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30 31          
 
hirdetés

Az egyik legnagyobb kihívás a gyógyszertári munkánk során, ha olyan betegnek a problémáját kell megoldanunk, akinek az általunk nyújtott szolgáltatással vagy egy nálunk vásárolt termékkel van gondja.