hirdetés
2020. november. 26., csütörtök - Virág.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 107
#1
PharmaOnline >> pharmaonline >> gyógyszeripar
2020-07-28

A Max-Immun Kft. a Vargapeptide termék népszerűsítése során azt állította, hogy a proinzulin C-peptidet tartalmazó kozmetikai bőrápoló spray  pl. a koronavírus gyógyítására is alkalmas.

#2
PharmaOnline >> pharmaonline >> aktuális
2020-05-27

A hatóságok találtak gyanús ajánlatokat vagy reklámokat, utalásokat arra, hogy a termékek alkalmasak a vírusfertőzés megelőzésére és gyógyítására, illetve túlzó árazási gyakorlatokat egyaránt.

#3
PharmaOnline >> pharmaonline >> gyógyszeripar
2020-05-22

A GVH eljárást indított a MAX-IMMUN Kft.-vel szemben, mert úgy véli, hogy a vállalkozás megalapozatlanul tulajdonít egészségre vonatkozó, illetve gyógyhatást a proinzulin C-peptidet tartalmazó termékeinek.

#4
PharmaOnline >> pharmaonline >> gyógyszeripar
2020-04-16

Listaáron minden ötödik médiára költött forint a vény nélkül kapható gyógyszereket és az étrend-kiegészítőket támogatja – derül ki a Világgazdaság szerint a Kantar Hungary Kft. tanulmányából.

#5
PharmaOnline >> pharmaonline >> patika management
2020-02-22

Olyan készítményt árulnak szív- és érrendszeri megbetegedések kezelésére, amelynek alkalmazása akár életveszélyes állapotot is okozhat.

#6
PharmaOnline >> pharmaonline >> aktuális
2020-02-07

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a cég jogsértő módon, közvetlenül szólított meg gyermekkorúakat az Actival Kid Gumivitamin egyes reklámjaiban. 21 millió forintos bírságot szabtak ki.

#7
PharmaOnline >> pharmaonline >> gyógyszeripar
2019-12-04

Itthon a tévés reklámok negyedét töltik ki vény nélkül kapható készítmények, pedig a vásárlói igények egyre inkább azt diktálják, hogy ezek a termékek nagyobb súllyal legyenek jelen az interneten.

#8
PharmaOnline >> pharmaonline >> gyógyszeripar
2019-11-29

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a cég jogsértő módon, közvetlenül szólított meg gyermekkorúakat Supradyn Kids multivitamin-készítményének egyes reklámjaiban. A hatóság 7 millió forintos bírságot szabott ki a gyógyszercégre.

#9
PharmaOnline >> pharmaonline >> aktuális
2019-11-19

Bár közel azonos számban jelennek meg a Facebookon oltáspárti és oltásellenes reklámok, ez utóbbiak többsége mögött mindössze két szervezet áll, írja a Qubit.

#10
PharmaOnline >> pharmaonline >> patika management
2019-10-29

A televíziós reklámokban bemutatott gyógyhatású készítmények sokszor meglepően gyors gyógyulást ígérnek. Amikor a hatás nem azonnali, a fogyasztó joggal érezheti becsapottnak magát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés
Dr. Csupor Dezső szakgyógyszerész, gyógynövénykutató írása nem a lehetséges "ötleteket" mutatja be, hanem a már elfogadott kezelési módszereket, ajánlásokat.