A 2022-es grandEXPO az ágazat tendenciáit követve, a jelen és a jövő kihívásaira reagálva, az innovatív megoldások területén élenjáró vállalathoz méltó módon, idén teljesen megújult formában jelentkezett: egy teljes héten át tartó online szakmai programsorozatot valósítottunk meg.
Idén ősszel hatodik alkalommal szervezi meg éves, nagyszabású szakmai rendezvényét a Hungaropharma. A szeptember 12. és 16. között zajló grandEXPO-ról Füzesi Judit, a Hungaropharma Kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettese beszélt lapunknak.
Dr. Feller Antallal, a Hungaropharma vezérigazgatójával a konkrét feladatokról beszéltünk, valamint arról is, hogy min kell a világnak változtatni a jövőben, ha csökkenteni akarjuk egy esetleges pandemia és következményeinek kockázatát.
A 2019-es grandEXPO fókuszában ezúttal is az egészségkultúra-fejlesztés áll – különös tekintettel az adherenciára, azaz a terápiahűségre. Ezt helyezte a középpontba az esemény keretében április 26-án délelőtt megrendezett szakmai kerekasztal-beszélgetés is.
A Hungaropharma idén harmadik alkalommal rendezte meg a gyógyszerészek két napos találkozóját, a grandExpot, amelynek központi témája ez alkalommal a gyógyszerészi gondozás volt.
Egy felmérés tanúsága szerint a megkérdezettek 31 százaléka olyan gyógyszert is bevesz, amit nem neki írtak fel. Van tehát miről beszélniük egymással a gyógyszerpiac szereplőinek.
Mint az a Grandexpo hétvégi konzultációján kiderült, itt az ideje annak, hogy a makrogazdaság által az elmúlt évtizedekben gyakorta „rángatott” gyógyszertámogatás kérdése ismét az „asztalra” kerüljön, miközben arra is válaszolni kell, hogy mennyit költhet e célra az ország.
Úgy tűnik, hogy a TikTok és a többi közösségi platform a gyógyszerhiányt megoldani nem tudja, a hiány előidézésében és az indulatok korbácsolásában betöltött szerepük azonban kétségtelen és más módszerekkel alig helyettesíthető.