hirdetés
hirdetés
2022. június. 29., szerda - Péter, Pál.
hirdetés

Új arculattal rukkolt elő a Sanofi

Február 4-én a Sanofi bemutatta merészen új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a Sanofi 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.

hirdetés

Az elmúlt 50 év során a Sanofi a világ egyik vezető egészségügyi vállalatává vált, amely gazdag örökséggel rendelkezik a betegek életminőségét javító tudományos felfedezések terén. Ez idő alatt számos ritka betegségre elsőként fejlesztett ki terápiás módszereket, valamint magas színvonalú, ma már alapkezelésnek számító terápiás megoldásokat hozott létre a diabétesz és a kardiovaszkuláris betegségek ellátásában. Az egészségügy iránti elkötelezettségének köszönhetően a Sanofi évtizedek óta minden évben több száz millió embert véd meg az influenzától, és szinte teljes mértékben felszámolta a gyermekbénulás betegségét. Tudományos szemlélete hozzájárult a gyulladásos betegségek kezelésében áttörést jelentő újítások megszületéséhez.

Szerteágazó vállalati gyökereinek köszönhetően napjainkban a Sanofin belül számos kultúra, arculat és márka keveredik. Erre az örökségre épül az új márkastratégia, amely által a vállalat sokszínű múltja most először jelenik meg egységes, közös arculatban, ezzel is láthatóvá téve a Sanofi ambiciózus és jövőbe mutató stratégiáját.

Paul Hudson, a Sanofi vezérigazgatója:

„A Sanofi közel fél évszázados fennállásához közelítve megkezdtük vállalatunk eddigi legjelentősebb átalakító és modernizációs folyamatát – nyilatkozta Paul Hudson, a Sanofi vezérigazgatója. – 2019-ben útjára indítottuk Play to Win stratégiánkat, amellyel célunk, hogy innovációs platformunk felhasználásával kategóriájukban a legkiválóbb, egyedülálló terápiákat és vakcinákat fejlesszünk ki. Új arculatunk a következő fontos és egyben magától értetődő lépés ezen az úton. Jelképezi azt a szemléletet és célkitűzést, hogy alapjaiban alakítsuk át az orvoslás gyakorlatát.”

Egységes Sanofi, egységes arculat

A Sanofi Pasteur Vakcinaüzletág és a Sanofi Genzyme Specialty Care üzletág mellett a vállalat összes többi márkája is egységesen a Sanofi név és márka alatt fog működni. Ezek a márkák évek óta az innováció emberi életekre gyakorolt hatását fémjelzik. Egységes vállalatként a közös cél mentén történő gondolkodás, viselkedés és cselekvés lehetővé teszi, hogy a Sanofi az eddigieknél is nagyobb hatással bírjon, még jobban hasznosítsa a rendelkezésére álló erőforrásait újabb, áttörő erejű innovációs felfedezések érdekében.

Tudományos felfedezésekben gyökerező vizuális megjelenés

A megújult vállalati logó a Sanofi új célját szimbolizálja, alapját a technológiai ipar fejlődésorientált működése képezi. A két lila pont a tudományos eredményekhez vezető utat jeleníti meg: a rajttól (a status quo megkérdőjelezése mögött megbúvó kíváncsiság és a „mi lenne, ha...?” kérdés által elindított gondolatmenettől) a célvonalig (az emberek életére hatást gyakorló innovatív megoldások megszületésének örömteli pillanatáig).

Josep Catllà, a Sanofi Corporate Affairs vezetője:

„Új márkánkkal az a célunk, hogy egyértelmű és átlátható képet nyújtsunk munkatársainknak, partnereinknek, a betegeknek és az egészségügyi szakembereknek a vállalati arculatunkról és az elérendő célkitűzésünkről – mondta Josep Catllà, a Sanofi Corporate Affairs vezetője. – A Sanofit az áldozatkész, eredeti és időnként formabontó megközelítés jellemzi. Reméljük, az új arculatunkkal egyedülálló helyet foglalhatunk el az egészségügyi ágazatban, méltóképpen megjelenítve küldetésünket: fáradhatatlanul kutatjuk a tudomány csodáit, hogy jobbá tegyük az emberek életét (we are chasing the miracles of science to improve people’s lives).”

(forrás: Sanofi)
hirdetés

cimkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés