hirdetés
hirdetés

Adatvédelmi workshop - GDPR

2018. május 25-től kikényszeríthetővé válik az új adatvédelmi jogszabály. Az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (közismertebb nevén GDPR) 2016. május 25-én lépett hatályba.

Időpont:
2017. november. 10. 08:30
Helyszín:
Premier Kultcafé (1085 Budapest, Üllői út 2-4.)

2018. május 25-től kikényszeríthetővé válik az új adatvédelmi jogszabály. Az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (közismertebb nevén GDPR) 2016. május 25-én lépett hatályba. Az európai jogszabály rendeleti szintű szabályozást tartalmaz, azaz: közvetlenül hatályos és végrehajtandó Magyarországon akkor is, ha nincs külön magyar jogszabály, vagy annak eltérő tartalma van.
A Rendelet alapján kiszabható bírság nagyon magas, worshopunk célja azonban nem az ijesztgetés, hanem a felkészülés segítése.

A résztvevők arra vonatkozóan kapnak információt, hogy mi lesz a régi törvénynek megfelelő adatbázisokkal, amelyek az új szabályoknak már nem felelnek meg. Továbbá, hogy melyek azok az adatbázistípusok, amelyek a jövőben már nem tárolhatók.

A DIMSZ kerekasztalának résztvevői betekintést adnak az új adatvédelmi szemlélet – privacy by design - bevezetésének lehetőségeibe, korlátaiba és a kapcsolatos gyakorlati tapasztalatokba.

8.30 - 9.00 Regisztráció

Program

9.00 - 9.30
Bevezetés -
 A marketing és az adatvédelem viszonya

dr. Soós Andrea, Soós Andrea Klára Ügyvédi Iroda, ügyvéd

9.35 - 10.05
A marketing adatkezelés jogalapja, megszerzésének módja, tartalma 2018 után

Dr. Orbán Zsombor, Kinstellar Budapest, ügyvéd

10.10 - 10.40
Adatbázis építés jogszerűen

dr. Soós Andrea, Soós Andrea Klára Ügyvédi Iroda, ügyvéd

10.45 - 11.05 Kávészünet

11.05 - 11.35
Adatbázisvásárlás és adatbérlés

Dr. Jóri András, ügyvéd

11.40 - 12.00
Gyémánt félkrajcár a szemétben
Avagy a hazai iratkezelési helyzet a közelgő GDPR tükrében
Kreutz László, Fellowes Hungary

12.05 - 12.50
Direkt és Interaktív Marketing Szövetség kerekasztala

Privacy by design szemlélet a gyakorlatban
dr. Detrekői Zsuzsa, Telekom
dr. Domokos Márton, CMS
dr. Hencz János, Posta
dr. Tarján Zoltán, Bird & Bird
dr. Tóth Gábor, CMS

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

 Letöltöm a jelentkezési lapot!

Részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 19 900 Ft + áfa / fő

Időpont: 2017. november 10. (8.30 - 13.00)
Helyszín: Premier Kultcafé (1085 Budapest, Üllői út 2-4.)
Kontakt:
 Matiszkó Kitti, matiszko.kitti@pphmedia.hu +3614304570

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Részvételi díj: 24 900 ft + áfa / fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 19 900 ft + áfa / fő

A jelentkezési lap a képre kattintva tölthető le:

 Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

Kontakt: Matiszkó Kitti, matiszko.kitti@pphmedia.hu +3614304570

Szakmai partner
Támogató
hirdetés

letölthető fájlok

hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30        
 
hirdetés
Annak érdekében, hogy ne a betegellátásra fordított értékes időt pazarolja el, sok gyógyszertárvezető úgy dönt, hogy ezt a feladatot akkor végzi el, amikor a gyógyszertár egyébként is zárva tart, például vasárnap vagy munkaszüneti napokon. De vajon be lehet-e osztani jogszerűen az alkalmazottakat ezeken a napokon?