hirdetés
hirdetés
2021. április. 20., kedd - Tivadar.
hirdetés

Megindító reklám az öregedés elfogadásáról

Az idős emberek érdekeit képviselő Age U.K. nevű brit szervezet filmjével azt üzeni: nem szabad, hogy reménytelenné váljon az öregség, és sohasem késő megpróbálni fiatalosan élni.

hirdetés

Az öregedés elfogadásáról készített Love Later Life címmel filmet az Age U.K. szervezet számára a Karmarama ügynökség - írja az Adweek. A szpotban egy kört tesz meg a kamera, miközben a középen ülő szereplők folyamatosan változnak, és egyre idősebb arcok tűnnek fel.

A szpotban a mondanivalón (az öregedés nem betegség, hanem egy életút, ami egyeseknek jobban sikerül, mint másoknak, de sosem késő fiatalként élni) és a kísérőzenén túl a narráció is szép illetve különleges, ugyanis a 60 másodperces moziverzióban a 91 éves Sir Christopher Lee brit színészlegenda szavalja el benne a 77 éves Roger McGough beatköltő külön erre az alkalomra írott versét.

 

A 40 másodperces tévészpotot Jonathan Pryce színész narrálja:

A filmhez egy sorozat is készült, amelyben a film szereplői az öregedés kihívásairól beszélnek.

További beszámolókat az Adweek cikkében talál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés