hirdetés
hirdetés
2023. február. 02., csütörtök - Karolina, Aida.
hirdetés

Bőrbeteg lányok fedik fel valódi arcukat

Pattanások, pigmenthiány, agyontetovált test. A Dermablend kozmetikumok ugyan segítenek eltüntetni ezeket, de egyúttal azt is állítja magáról a márka, hogy nem elrejti, hanem ezzel fedi fel az emberek valódi énjét. A nap elgondolkodtató reklámjai következnek.

hirdetés

Érdekes reklámokat készített a Dermablend Professional nevű kozmetikai márka számára a Agence Tuxedo nevű ügynökség. Az Adweek beszámolója szerint a Dermablend eltér a legtöbb kozmetikai márkától, mert ennek a terméknek a célcsoportját jelentős részben olyan emberek alkotják, akiknek közepes vagy akár súlyos bőrproblémájuk van és a sminket ennek elfedésére használják. Így az ő esetükben a sminkelés már nem pusztán hiúságból történik, hanem egyszerűen szükséges ahhoz, hogy ne bámulják meg őket és normális emberként tudják élni a mindennapjaikat.

A kampányban három testimonial-videót forgattak, amelyekben a szereplők, a videóblogger Cassandra Bankson és Cheri Lindsay, valamint Rico, azaz Rick Genest modell, színész arról beszélnek, hogy a Dermablend alapozói és sminktermékei nem elrejtik a valódi arcukat a világ elől, hanem épp ellenkezőleg, abban segítik őket, hogy a valódi énjük kerüljön előtérbe, és a külsejük, a bőrhibák ne vonják el a figyelmet a személyiségükről. „Ők azzal küzdenek, hogy az emberek figyelme megakad a bőrüknél” – nyilatkozta Ludwig Ciupka, a Tuxedo kreatívigazgatója, aki hozzátette, hogy amikor elfedik a bőrhibáikat, onnantól kezdve „az emberek már inkább foglalkoznak azzal, hogy kik ők valójában”.

Cassandra Bankson sikeres videóblogger például igen súlyos aknékkal (pattanásokkal) küzd, a sminkelés pedig a legnagyobb hobbijává is vált, az egyik videóját például több mint 22 millióan nézték meg a Youtube-on. Ő arról beszél a reklámfilm végén, hogy korábban arra használta a sminket, hogy elrejtse önmagát, ma viszont már önkifejezésre használja, hogy ezzel megmutassa a valódi énjét. Cheri Lindsay a vitiligo nevű bőrrendelenességgel küzd, amely egyfajta pigmenthiányt okozó betegség.

Ricónak testi rendellenssége nincs, ő csak teletetováltatta a testét, emiatt úgy néz ki, mintha egy zombi lenne. Számunkra az ő személye egyébként ki is lóg a koncepcióból, de az is lehet, hogy azért szerepel benne, mert ő volt a főhőse a márka eddigi legsikeresebb vírusvideójának, amelyben az összetetovált művészt kisminkelik, majd bemutatják, ahogyan letörli magáról a kozmetikumokat.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés