hirdetés
hirdetés

A Richter nyerte a gyógyszerreklámok Oscarját

A Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi gyógyszerész programja lett a legkreatívabb OTC kampány a Nicholas Hall konferencia versenyén.

hirdetés

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható termékek indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. Az OTC piac Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a Richter Gedeon sürgősségi tablettájának kampánya nyerte el, amelyet a globális piacra készített a magyar Progressive Reklámügynökség. A Richter Gedeon világelső a sürgősségi fogamzásgátló gyártásban és az elmúlt 40 évben több, mint 100 országban jelent meg termékeivel. A Richter gyógyszerész programja olyan pályázókat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline és a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora, Krassovics Miklós, a Richter Gedeon Nemzetközi Termékmenedzsere és Horváth Mihály, a Progressive Senior Account Managere a díjjal.
Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora, Krassovics Miklós, a Richter Gedeon Nemzetközi Termékmenedzsere és Horváth Mihály, a Progressive Senior Account Managere a díjjal.

A díjat a Richter Gedeon részéről Krassovics Miklós, Nemzetközi Termékmenedzser vette át április elején, Bécsben, aki elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a programot is nekik szántuk. Számtalan személyes videóinterjút készítettünk több országban a gyógyszerészekkel, hogy megismerjük a sürgősségi tabletta kiadása közben megtapasztalt, legemlékezetesebb történeteiket és más gyógyszerészeknek szóló tanácsaikat. A munkájuk emberi oldalát próbáltuk bemutatni a videókon keresztül, azt a pillanatot, amikor személyesen találkoznak egy bajba jutott nővel. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint a gyógyszer egyszerű kiadása, hiszen itt sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A Richter munkatársai ezekkel a videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba szerte a világban, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal. Bízunk benne, hogy nem csak a bajba jutott hölgyeknek kínálunk megoldást, hanem a gyógyszerészeknek is, akik szemtől-szembe találkoznak a segítséget kérő nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul jelentős nemzetközi gyógyszercégek ellenében. Annak pedig különösen örülünk, hogy egy magyar ügynökség és magyar csapat által készített globális projekt kapott ilyen jelentős nemzetközi elismerést.”

(forrás: Richter Gedeon Nyrt.)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés