hirdetés
hirdetés

A hepatitis ellen kampányol a GSK

Hepatitis A elleni kampányt indított a GlaxoSmithKline, amelynek lebonyolításával az Armadillo Kreatív ügynökséget bízta meg a gyógyszeripari cég. 

hirdetés

Május közepe óta több helyen is feltűnt egy nagy, 3 méter magas sárga A-betű Budapest közterületein, forgalmas helyein. Látták már a Blaha Lujza téren, az Arany János utcában, a Kálvin téren, az Erzsébet téri Akváriumnál vagy éppen az Aréna üzletközpontban is.

Az A betű „terjedése” mellett issue-kommunikációt, közterületi és online megjelenéseket tervezett az Armadillo. A kampány vizuális kulcsa a sárga szín és a nagy A betű.

A kihelyezés a kampány kreatívkoncepciójának része, lényege, hogy Magyarországot hepatitis A vírussal közepesen fertőzött országgá minősítette vissza az Egészségügyi Világszervezet. A kampány szlogenje: Ne sárgulj be!, a cél pedig az, hogy minél többen beoltassák magukat a vírus ellen.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés