hirdetés
hirdetés
2017. február. 23., csütörtök - Alfréd.
hirdetés

A gyógyszeripar is fizetheti a reklámadót

Dr. Csabai Marianna gyógyszerjogi ügyvéd segítségével néztük meg, hogyan rendelkezik a törvény, illetve a piaci szereplőkre milyen kötelezettségek várnak.

hirdetés

A teljes cikk a Pharma Tribune 2014/3. számában olvasható.

hirdetés
Share on Tumblr

cimkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ajánlott

Miért vágyik a gyógyszerész szakma valós adatokra?

A modern gyógyszereknek a piacvezető státusz eléréséhez képesnek kell lenniük arra, hogy nagyrészt helyettesítsék a rendelkezésre álló kezeléseket a jobb hatékonyságuk, biztonságosságuk vagy kényelmük miatt. (x)

 

Tartós feszültség esetén sokan pszichológushoz fordulnak, ám meglehet, hogy a pajzsmirigy túlműködése okozza a panaszt.

A Standard Products and Solutions Kft. megalapozatlanul reklámozta egyes termékeit gyógyító hatásokkal – áll a Gazdasági Versenyhivatal közleményében.

hirdetés