hirdetés
hirdetés

A 100. franchise-partneri megállapodását írták alá

A BENU franchise-program 2013-ban indult el, mára a franchise-hálózat a cégcsoport fontos üzletágává fejlődött, a gyógyszertárhálózat a 100. franchise-partneri megállapodását írta alá.

hirdetés

A BENU márkát 2012-ben vezették be Magyarországon, de a gyógyszertárakat üzemeltető cégcsoport már közel húsz éve van jelen hazánkban. A BENU-csoport ­304 gyógyszertárával (franchise-partnereivel és a fiókgyógyszertárakkal együtt) a legnagyobb hazai gyógyszertárhálózatot működteti. Gyógyszertárainak népszerűségét a 2017-es forgalmi adatok – 15 millió vásárlás, több mint 56 millió eladott termék és 20 millió beváltott recept – is jelzik. A BENU franchise-programjának sikerét igazolja, hogy 2018 májusában a balatonboglári Arany Kígyó Patikával a századik franchise-szerződését írta alá a BENU Magyarország Zrt. 

Örülünk annak, hogy a balatonboglári Arany Kígyó Patika megtisztelt minket a bizalmával és századik partnerként csatlakozott franchise-programunkhoz. Két szempontból is fontos ez számunkra: egyrészt a BENU az ország kiemelt turisztikai régiójában, a Balaton déli partjának üdülővárosában újabb egységgel tudja képviseltetni magát, ezáltal hazai és külföldi nyaralók ezrei találkozhatnak itt is a márkával. Másrészt a bűvös százas szám elérése franchise-programunk sikerét és partnereink töretlen bizalmát is jelzi, amit ezúton is köszönünk. – nyilatkozta dr. Kupai Mihály, a BENU Magyarország Zrt. franchise-vezetője.

2012-ben a BENU új standardot vezetett be a gyógyszertári piacon. Elsőként alkalmazta a nyitott polcos gyógyszertári koncepciót, mely egységes arculatával, modern megjelenésével fokozza a vásárlói élményt. A tágas és átlátható környezet, a letisztult design nemcsak a könnyebb tájékozódást szolgálja, hanem a termékek optimális bemutatását is lehetővé teszi.

A gyógyszerek mellett az egészségvédelemhez kapcsolódó termékek, dermokozmetikumok és állatgyógyászati termékek széles választéka is megtalálható a BENU Gyógyszertárakban, ahol a vásárlók igény szerint kérhetnek segítséget a gyógyszertári dolgozóktól, válogathatnak a nyitott polcokon elrendezett termékek között. Jelenleg 130 ilyen egységes elrendezésű, felújított gyógyszertár található országszerte.

A sikeres gyógyszertári koncepció komoly versenyelőny a piacon, hiszen kutatások is igazolják, hogy a patikaválasztási szokások folyamatosan változnak. Napjainkban a vásárlók a földrajzi előnyök mellett – közel van, útba esik – a kedves személyzetet, szakmai segítséget, széles választékot és az akciókat is fontosnak tartják a patikaválasztás során.  (kutatás: Szinapszis 2018 február n=800)

Nagyon szimpatikus a BENU innovatív szemlélete, az a vásárlócentrikusság, amelyet családi vállalkozásként mi is magunkénak vallunk mondta el Happ Istvánné, a századik franchise-partnerként csatlakozó balatonboglári Arany Kígyó Patika vezetője, aki fokozatosan adja át a stafétabotot fiának, Happ Csongornak. – Fiammal egyeztetve vágtunk bele a franchise-partnerségbe, mert úgy gondoljuk, hogy kis családi vállalkozásként sosem tudnánk azokhoz az előnyökhöz jutni, amelyeket a BENU kínál partnereinek.

A BENU franchise-program teljesítményét és sikerességét az elmúlt években több alkalommal is díjazta a szakma; legutóbb 2017-ben „Az év franchise-hálózata” megtisztelő címet nyerte el.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés